A little respect

Rubriken är en asskön låt. Som är pepp å trevlig. Sök den i spotify om inte annars har ni en video här. Men inte alls lika bra ljud.

Att den är sådär gay gör det bara skönare.. älskar bara de första meningarna. I tried to discover, a little something to make me streeder. Najs.
Dagen har vart skön, å "techno-brudarna" som vi ble kallade hade faktiskt väldigt kul. Det var rätt underhållande, efteråt gick vi och köpte 7elevens grymmaste coffee-cooler, och så gick vi in i de där nya ica-go eller vad de heter på kungsgatan å köpte mumsiga wraps.
Eftersom vi kom hem ganska sent så orkad ejag inte gå ut sen, så de blev stieg larsson-film och så gick jag igenom min faders skivsamling som är rätt fin. Sen så tog jag upp drivorna med kläder i mitt rum å fixade lite skit. Ett annat sätt att spendera en lördagkväll ja!

Som ni säkert märkt själva var det strålande väder idag. Tog tyvärr inte med kameran, annars hade jag kunnat fånga en massa fina saker på bild.
Nu är klockan på tok för mycket, time 2 sleep.
Vi hörs imorgon då ska jag nog träffa johanna. Nojs :D
Sovgott och godnatt!

Kommentarer
Postat av: http://ulivia.blogg.se

tack så mycket! :D

2010-04-25 @ 09:32:09
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0