Här kommer lyckan för hundar som oss

om exakt en månad idag fyller jag femton år. Än så länge besår min önskelista bara av tre saker  där jag var tvungen att ta bort dator...eller jag kan typ få pengar som idrag till en ny dator men då är det fan roligare med nåt annat å ha kvar den här skrutten.
Såhär lyder listan:
1.Moped
2.Nytt objektiv till kameran
3.Pengar

Ganska kall å tråkig va? det är för att mina föräldrar ska ta mig på allvar,,,grrrhhhgj. Jag blir arg.
Här är två sjukt snygga moppar, men för mig om jag nu får köra blir det en EU som min broder är ägare av.

Jävligt heta, så, nu börjar tjatet. En moped ska köras, om det så blir det sista jag gör!

Godernatter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0