Hey, soul sister

Sitter här hemma på golvet i mitt rum med en dator som inte är värt ett skit. Hoppas verkligen jag får en ny när jag fyller år. Här har ni tre av fler orsaker: Tangentbordet funkar inte, musen funkar inte och batteriet är värdelöst. Detta gör att den utan elsladd fungerar i en halvtimme. Utan elsladd och du vill kolla på film dör den efter tio minuter. Användbart..nja. Jag har en separat mus å tangentbord till eftersom de är en laptop.

Ja varsegod för lite onödig fakta. Ett litet PS är ju att den är typ 8 år gammal. Dessutom en hp.

Bara för att vara tjatig, våren är stört underbar å jag mår överlag jättebra.
Snart kommer mandeln hit. hon har vart å spelat piano. Antagligen världens finaste instrument.
Går ni in på spotify å söker på den här låten med Train ser ni att den andra uppifrån är en lugn variant med Piano Tribut Players, fint pianospel. Den första är förövrigt härlig.


Random bild ur arkivet. Men jag gillar den.

Toodels.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0