Lördagsgodis

Hej bloggen..idag har jag vart sjukt trött. Riktigt jävla sänkt. Men jag har vart aktiv ändå. Startade dagen med tennis kl. 10 (ambitiöst) min kropp hängde inte med alls eftersom lovets schema varit allt annat än tidiga läggnigar respektive uppstigningar. Så jag fick stört ont i magen. Men det gick över efter ett tag som tur var. Hos mig hade jag en liten emma också. Hon är allt bra fin hon.

Efter tennisen hade jag bestämt med johanna att åka in till stan. Trots min trötthet gjorde jag mig i ordning å sprang till tolvan (som vanligt, jag har alltid bråttom till tolvan) å läser där 12.10. Den lilla fittan har sagt sin tid från ålsten. Som vanligt, men jag hade hoppats på att hon skulle förbättrats. Haha.
Jag köpte i stan ett par efterlängtade och underbara RayBan-piloter. De är lika dyra som dom är snygga så dom här får jag banne mig inte göra sönder. Haha.
Jag köpte också lite småkraffs som antagligen ingen bryr sig om. Vi åt sushi också. Gott.

Nu ska jag hjälpa  min moder, vi har gäster å det blir mumsmat.
Till förrätt blir det oxfilé sen får jag se va det blir.
Ha en skön lördag!
TJINGTJONGLÅNGKALSONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0