Tisdag, onsdag, torsdag, fredag

Kort sammanfattning av veckan...

...Har temadag på tisdagen, segare än väntat men fortfarande bättre än vanliga lektioner.
Åker därefter hem till min roligaste vän Johanna å har en lovley time. Hahah.. där gör vi inte så mycket annat än pratar, äter, äter och pratar. Kvällen spenderas framför House.

...Onsdagen är veckans enda riktiga dag och den avvärkas ganska smabbt å smidigt. Åker efter det hem till Alice ballis å är med henne. Vi äter grymt god thai till middag å vi pratarpratarpratar om massor. Några läxor har jag inte att tänka på.

...Torsag, halvdag och skärtorsdag. Går halvdag i skolan och på svenskan ser vi på Fucking Åmål som är en sjukt bra film. Det tar hela lektionen så det var skönt. Jag åker sen in till stan med lite olika tjejer, vet nu ännu fler saker som ska ingå i sommarkollektionen. Efter att ha varit i stan går jag hem till Mands med hannisen å vi spelar typ piano å jag njuter av massagestolen som huset är utrustad med. Har på kvällen judisk cedermåltid med familj å några släktningar, satt sedan å hade riktigt kul framför datorn med trevliga chattkonversationer och fantastiska youtube. MYS!

...Idag, Långfredag.. startade lovet med ett danspass på f&s som var skitkul. Åkte hem, åt och började sedan borsta, putsa och torka av alla skor som ska in i garderoben nu när det är vår. Det är verkligen tråkigt att fixa med skor, men om man kombinerar det med vårsol på verandan och skräpradio duger det.  Ikväll ska jag på knytkalas hos min farmor&farfar med alla kusiner mfl. Det kommer bli najs tror jag.
Nu ska jag måla ägg! GLAD PÅSK på er.

Puuuusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0