Bara för att solsidan är så jävla bra och att svensk sommar är sjukt oklar

Hej dom som av någon anledning sitter och läser min blogg mitt i sommaren. eller om det är mitt i fortfarande. det tycker jag att dte borde vara för annars är det inte långt till skolan..och det måste man ju övertyga sig själv om att det är. hih.
Jag kom i förregår hem från en av många resor denna sommar och har haft det galet bra där nere i grekland med min sockertopp. Jag har träffat nya och gamla människor som jag lärt känna där tidigare. Man hamnar i nån slags härlig atmosfär där nere och att komma hem är som att bli uppryckt ur en lycklig dröm när den är som mest spännande. Jag är minst sagt väldigt nöjd!

Vädret här hemma är ju ganska pissigt måste jag säga.. gör kanske inte jättemycket men ja. Kul ändå............
Igår var jag sjuk, idag är jag frisk. Min mamma koker jordgubb/rabarbersylt nere i köket, ska nog gå ner och hjälpa henne!
Vi hör senare tycker jag!
//Hannii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0