Du är min vän och vi lär av oss varann

Skolan är igång dårå, än så länge helt okej. lär väl bli ganska jobbigt......men ingen har dött av nian så det ska väl inte jag göra heller. Sommaren har vart otroligt bra, på många sätt och vis. Människorna, vädret, mixen och värmen.
Just nu är musiken, spotify en sjukt bra kompis. Och ju ljupare in i mörkret vi kommer ju tightare blir vi.
Jag vet inte om jag har något speciellt att säga... Att mina amerikanska släktingar vart här i några dagar på deras lilla rundtripp. Jag saknar dom redan, mina underbara kusiner på 2 och 4 med sagolockar och ett glatt humör som sprider sig med blixtens hastighet.
Idag var skolan inte särskilt jobbig, nej rätt skön faktiskt.
Nu ska jag ta en joggingtur tror jag, sen läsa lite av dom sista 30 sidorna på min deckare och sedan somna in en behövlig skönhetssömn. Lol....I vilket fall. TA vara på varje augustidag som är kvar, snart sitter vi i slasket igen och vill typ dö. Åtminstone jag.

Vi höres.
PUSS
//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0