Morning Glory


Bild från frankrike under vm
Hej, vi har redan plugg att ta itu med! YAY. Jag mår bra, det är lördag, har vart en väldigt skön lördag hittils.. med et bad, avokado och tomatmakor med örtsalt tillsammans med upplösningen på min spännande bok.
Igår var jag med charlie efter skolan, henne har jag knappt sett sen dagen vi slutade skolan, eller kvällen vi åt middag på favoriten café 60. Personalen var sköna å hälsa och fråga hur jag mådde, dom mindes mig med andra ord. Sympatiskt! Senare träffade jag Olivia hill, som jag inte heller sett på väääldigt länge. Alltid skoj. Sen hann jag stöta på Emilia också mitt i allt. Knas. men det var en trevlig kväll!

Jag är väldigt klädkåt just nu.. det går inte riktigt ihop med min ekonomi eftersom jag har en bror som fyller 20 snart (ingen jävla aning vad jag ska ge) sen har jag mobilräkningar m.m som vill åt mina ynka kronor. Så ja..hoppas hösten blir sen. Annars kan det bli konsekvenser heheh.

 Skolan är inte jättejobbig än.. eller inte särskilt jobbig alls. Vi har inte gjort så mycket. Och jag tror nian kommer bli ett mycket bättre år än åttan ärlig talat. Mentalt sätt framförallt.
Vi får se vad som blir av den här dagen men snart ska jag ner till köket å äta pasta med korv. Haha. Min pappa är söt ibland.

Ha en trevlig lördag!
//HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0