Christmas Time

Jag är kär, sitter och lyssnar på killens spotifylista och tänker att det är han som sjunger. Så fånigt men mysigt. Samtidigt skriver jag min önskelista och tänker igenom den föregående natten som var mycket rörig. Veckan var kul men krävande.
Ikväll har jag varit på dramaten med min bror och min mormor och sett Den Girige som var sjukt bra. Verkligen.
Sen blev det raka vägen hem. Jag är ohälsosamt trött och magen kurrar en aning. Ska därför ta en tur ner till köket för att sätta upp listan på kylen och fylla på energitanken(magen).
Imorgon blir det julbak med henne och hennes familj plus pojkvän. Mysfaktor. Jag ska också köpa gran med far. Om vi nu hittar någon som duger..
Ska ge ett mer utförligt inlägg om frenskaveckan men det har jag ingen lust med nu, tyvärr.
Vi hörs!
Puss//HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0