Joyeux Noël

44 chokladkolor, 36 lussebullar, en fotopromenad och lite eva och adam-tittande, facebookande, apelsinpysslande, missnöjesattack som ledde till en sovstund för att bli av med deppet, julgranspyntande och bastubad senare sitter jag här i mitt finaste nattlinne kvällen till ära och ska nu få en godnatts sömn. Imorgon är det julafton och är i år mest taggad på maten faktiskt eftersom jag redan vet att det inte blir några särskilt stora överraskiningar. Men självklart även sällskapet och stämningen med!
Ärlig talat tycker jag att det inte alls var länge sedan förra julen var här. Detta år 2010 har bokstavligen rusat fram.
bild från förra året
GOD JUL PÅ ER!
PUSSPUSS
//HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0