Juldagen

  • Idag har jag åkt en halvmil längdskidor (vuxenpoäng och hurtigt som fan) men ganska stolt eftersom mitt otagg var extremt innan.
  • Jag har ätit sill och en massa knäckemackor med godgod ost.
  • Bastat och läst i en av böckerna jag fick i julklapp. Så himlans bra. Ska visa er!
  • Pratat i telefon med min bebis i sälen.
  • Varit på traditionell juldags/födelsedagsmiddag med alla (nästan) kusiner hemma hos farmor och farfar och dansat runt långbordet; pratat om bl.a julklappar, gymnasium, facebook och mellandagsreor. Spelat kort, lekt sardinburken och legat och garvat i ett badkar. Åh min släkt <3  Alltid lika kul att titta bland webbcam-bilderna. hihi. här har ni två bara för att jag e så zöt ibland!
Nu ska jag lägga mig i sängen fortsätta läsa min bok.
Pussar till er små julsmurfar.
//Hanna

Kommentarer
Postat av: Emma

Kom hem nu! Jag saknar dig BIG TIME! <3

2011-01-02 @ 11:40:34
URL: http://emmawedeman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0