Strawberry Swing

Tjena tjena där!
Idag har jag uträttat en hel del inköp, gr8.
Både gåvor och till min egna förbrukning. En skjorta, ett "maglinne" och ett till linne av den lite kortare varianten. Varav flera av dom var ett reafynd. Nice!
I stan träffade jag och emma hk-stina. Lustigt att se henne i en annan miljö. Hon var glad och pratade med oss.
Jag har haft en ny favorittröja på mig idag som jag fick av mormor när jag var nere i småland. den är rent av underbar!
Jag är jättepigg och speedad. Nu ska jag ut på promme med Olli! MyS på det!
Jag är sämst i hela världen på det här med färska bilder. Så nu får ni en lite äldre. Too bad.

vintertrött, passar verkligen inte in. menmen...en bild är en bild
Vi ses snart!
//HANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0