Det finns en gata där alla kan mitt namn

Förlåt för krattig uppdatering! Men jag har haft för mycket att göra.. Idag har jag typ tyckt synd om mig själv, vart på någon slags akutmottagning som tog 100 år samt köpt saker på apoteket.
Jag har också sett på Solsidan som är helt sjukt kul. Nånting bra. Japp. Jo, jag köpte snorkelset också.
Imorgon far jag och min äslkade amanda ner till Nice i en vecka. Kommer bli galet kul. Men framförallt skönt.
Därför misstänker jag att bloggningen i veckan blir nog rätt så medioker.
Jaja, sånt är livet.
Nu måste jag packa klart och fixa en massa saker. Och typ dö av hunger.
Ber om ursäkt för ett deppigt inlägg, var inte menat så.
Tusentals pussar!
//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0