Dance, dance, dance

Lykke Li <3
Har ikväll varit på födelsedagsmiddag hos amanda, det var finfint. Roliga människor och utsökt mat!
Jag hade glömt hur awsome det är att hoppa studsmatta många. Det är helt sjukt kul.
Amanda är så fin hon, man vill ge henne allt man någonsin skulle kunna få tag på :)
Tihi. I eftermiddags satt jag och hanna i varsin solstol och åt jordgubbar med mjölk och isglass. Vi pratade och skrattade, en helt grym start på sommarlovet har jag haft helt enkelt!
Låten i rubriken är förövrigt fantastisk. För dig som inte redan visste..

Men hörrni, vi hörs

//HANNA


Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHA! att du alltid ska ta meningar och ord från mig schucki. "Jag skulle vilja ge Amanda hela världen om jag kunde."

2010-06-12 @ 15:42:55
Postat av: hanna

pff, tror du påriktigt att jag aldrig tänkt tanken? men visst, om man inte får säga något likadant som du sagt kommer bloggen vara ganska tom. förlåt, men det här var andra gången det inträffa..du och din jävla mandel.......

2010-06-12 @ 16:57:51
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0