Regn


Jösses Amalia vad der regnar nu för tiden. Men det har jag hört av min meterolog-vän att det ska ändras på från och med imorgon. Tur det! Idag har jag haft en bra och rätt stillsam dag. Hade typ säg-hejdå-till-amanda-mys (som åker till vitsgarn på konfaläger i tre veckor nu) med tre andra töser. Kuligt va? Mycket. Sen har jag inte gjort nåt som är värt att skriva tror jag. Så nu vet ni! Apropå det är det många som åker iväg imorgon, amanda, emilia, emma och olivia hiiilll som är så jävla tjiiilll. Ja bara för att det rimmar :)
Nu ska jag nog dricka roiboos, läsa och sova. Eller se på film.....let's see. Imorgon ska jag träffa anniee och äta pizza i believe. det blir nog najz
Ha det gr8 m8
PUSS
//HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0