Bend it like Beckham

Hej på er, lördag idag. Mycket trevligt. Och strålande väder! Jag är så glad. Spelade tennis för en stund sen och det gick kanonbra och var jättekul.
Gårdagkvällen var lugn, var faktiskt bara hemma å åt en smarrig middag å såg sen en av mina favorit filmer. Länge sen jag var hemma på en fredag faktikst, men det är så skönt egentligen!  Därav rubriken, Bend it like Beckaham eller som den heter på svenska Skruva den som beckham. Så sjukt bra film! Jag blir alldeles rörd av den, och många kallar allt att det är "så hinla fint" "den finaste jag vet" o.s.v me jag menar det. Den är sjukt fin och man blir lyckig och rörd om vart annat. Mina ögon fylldes med tårar. Haha, trots att jag sett den så många gånger förut. Och sen är en av mina favorit skådespelerskor med där, Keira Naitley. Hon är iochförsig ganska jobbig i den filmen men ändå. Haha se den kort sagt! :D Man känner en sån jävla empati.



Frammåt natten satt jag å chatta med alla möjliga trevliga fillurer. Sånt gör en alltid så glad! :D
Nu ska jag duscha å göra mig i ordning, för jag sa in till stan å leta hängslen och lämna tillbaka de blommiga byxorna.
Ha en finfin lördag! Så hörs vi, caaathiing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0