Free fallin'

Hej på er, här ligger jag och slöar tillsammans med fina emma :) (som vanligt när vi gör nåt) höh nej ibland är vi aktiva. Eller?
Idag slutade vi sådär tidigt igen, underbart. Nu dröjer det långt tills nästa ett-vecka tyvärr. Men något som snart e här är påsklovet! Kommer bli nice.
Jag och emma åt en jättefin och god lunch på hennes balkong. Jag lovar er på min grav att ni ska få se bilder på det men det kan ta ett tag. Ehe.
Våren ligger och lurar bakom hörnet ochi helgen ska det tydligen komma mer snö men det är bara något jag hört.
Hoppas det är ett påhitt,
Nej nu ska vi göra något vettigt, vad det nu kan vara? Haha.
Puss på er, ha en fin fredagseftermiddag :D!
Rubriken är en jättefin sång med John Meyer, lyssna på den om du vill känna dig harmonisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0