Konstigt.

Den här kvällen var ganska konstig. Varken rolig eller tråkig. Bara förvirrande och velig. Hade utan tvekan kunnat använda den till något bättre. Men de sista 45 minuterna av kvällen gjorde att den inte blev så dålig. Det var för att jag träffa min vän michael som också var påväg hem. Vi stanna å prata i nästan en timme. Så himla skönt. Han är så rolig att prata med.
Sådär ja, nu borde jag sova. Har tennis imorgon, för tidigt. Dumt.

Men nej, nu ska jag bara njuta av helgen å inte tänka på problem eller andra tråkigheter.
Godnatt min skatt som farmor brukade säga till mig när man sov hemma hos henne och farfar när jag och min bror var små. Fint sagt.


Bild från en kväll att minnas med mycket skratt och bubblande lycka.

Hugs.


Kommentarer
Postat av: Paula

åååh, denna kväll kommer jag ihåg mer än väl!!!

2010-03-17 @ 21:29:12
URL: http://paulas.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0