Och plötsligt hamnar man väl under en spårvagn för vasastan är som china town.

Grymt citat av min än en gång favorit Håkan Hellström.

HejHopp!
Igår var jag på strålande humör hela dagen och kvällen, men någon bloggning blev det inte så det blev det idag istället. Fredag igen, najs! Veckan har rusat iväg.
Vad har man att berätta då? Inte så värst mycket om jag är ärlig. Jag har hittat en kalasfin kjol på MQ för både vår och sommar. Helt klart ett blivande köp! Kan inte visa nån bild tyvärr eftersom MQ inte har sin kollektion på hemsidan, bara en massa information å kundtjänts m.m.

Vädret är riktigt vårigt och jag bara njuter av de få plättarna på trottoaren där bar asfalt tittar fram. Åh gud vad man kan älska asfalt, det känns som att gå på moln. Kanske låter löjligt men, allt tar dubbelt så lång tid när  det ligger snö på våra små gator här i bromma.
 
Nu, fota litegrann, läsa tidining, se på family guy och styra upp mitt rum som inte ser ut som en blomsteräng.
Här får ni några våriga bilder!
För allt det här är ju verkligen lika härligt varje gång då man...

kan ha bara små jazzskor eller ballerina utan att det ens känns kyligt som tårna

kan sitta ute och fika utan att en kall vind blåder förbi och gör det sådär omysigt.

de japanska körsbärsträden blommar så att man nästan tror att man befinner sig i Körsbärsdalen i Bröderna Lejonhjärta

man kan grilla å sitta på verandan och äta middag

ha outfits innehållande shorts, tunn jacka(eller ingen alls) och solglasögon.

Några anledningar till att jag älskar våren.
Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0