Ramlar

fantastisk låt av under bara Håkan Hellström.

Livet leker! Eller nästan, det är iallafall påväg att bli vår tror jag, vilket är underbart.
Våren är så fin, och man får så sjukt mycket mer energi till att. Bara en sån sak som att de är ljust på morgonen när man vaknar.

Idag var jag hos tandläkarn efter skolan, skulle göra min andra blekning på framtänderna. Eller typ, jag är mycket nöjd. Jag fick nåt på som smakar banan. Najs!

Skolan drog alltså igång igen efter sporlovet idag, var väl lite segt men inte så farligt. Håltimmen jag fick på tekniken gjorde den aningen skönare. Sen prata jag lite med en snäll pojke som vart på kentkonsert på lovet. Bara lite avundsjuk inte mycket alls.....

Nu ska jag gå ner och laga mat till mig och pappsen, sen blir det friskis. Skönt!
Puss på er!




Bilder från Håkan-konserten på grönan i höstas. Så jävla bra han är att det är gälet. Nog om det, nu blir det käk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0