Wildfire

Just nu är jag så blandad, allt är så oförutsägbart. Men jag gillar läget, får se de ljusa sakerna å låta bli att tänkapå de mörkare. Men jag älskar ändå att facebook finns, utan det skulle jag typ dö. Haha fråga varför i kommentarsfältet om ni undrar varför.. Jag hade idag utvecklingssamtal, gick väldigt bra. Snabbt å smidigt å många glada miner, skönt.
Har efter det pluggat engelska med världens bästa mormor(hon har vart språklärare bl.a i engelska)

Nu borde jag plugga till no:n men icke.. jag gör annat. Såsom lyssnar på den grymma låten i rubriken av bästa Mando Diao!


Min döskallering jag lovade att lägga in bild på för nåra veckor sen, ehe. Här är den, HM man 39 spänn.

Toodleoo! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0