Charles


Bara för att dom här bilderna är så himla fina. Dom är tagna på påsklovet, någon grå dag med en väldans fin hund.

Idag fick vi se på Hipp Hipp på svenskan. Alltid lika kul, (tycker jag) det gör förövrigt kvinnan här ovan med. Vi hade UllaBritt och det är himlen på jorden. Sen på gympan slapp vi slingan (!!!!) och ägde istället sönder niorna på brännboll. Hööh. Sen hade jag inte så mycket mer att berätta om skolan. Vi käka tårta(tårttävling) och stack i våra fingrar med knivar...........hej emos. Nä, bara lite vanlig biologi.
Sen träffa jag Hill i staden och köpte mig ett par småblommiga shorts och en ny mascara. Fett värt :D
Jag är superglad. vi hörs
//HANNA


Kommentarer
Postat av: charles.

eftersom du så gärna vill ha lite kommentarer så ska du få en. häär!!

jag ser lite halvgalen ut på sista bilden btw.

2010-06-01 @ 20:09:13
URL: http://surveillance.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0