En klänning ska bäras, inte förtäras

Min helg har varit kanonfin! Tyvärr inte lika fin uppdatering och inga bilder.
Jag har varit mycket med amanda och det är alltid kul! Kort sammanfattning: Fredag kväll mys med amanda,
på dagen en konfa och 60årsmiddagpåkvällen senare hem till amanda med emma och andrea. Vi såg på forrest gump och åt glass. (Den har förövrigt sjukt bra soundtrack) Där sov jag kvar, delade säng med min finfina vän och tömde oss själva på ord. Vi somnade efter att det hade börjat ljusna, då får man lite ångest. Hihi, nästa dag földe jag med amanda och hennes familj ut med båten. Vi åt kycklingsallad, skrattade och sjöng med i alla peppiga sommarlåtar när vi satt i fören och lät håret blåsa efter oss. Det är anledningen till att leva!

Sen åkte jag en snabbis till stan och hittade ett par shorts och min skolavslutningsklänning, yes äntligen liksom.
Den är finfin, från monki. Billig var den också, i synnerlighet med personalrabatten. Yay.......
Tyvärr blev jag ocksp kär i ett par påtok för dyra skor. Hur jag nu ska lösa de får bli en senare fråga. Men dom är adorable. Från vagagond, yäh.
NU BLEV DET HÄR JU LÅNGT IALLAFALL. varför blir det alltid så? Jaha.....imorgon blir det slingan igen. Jaaa ångest<33.


hasta la vista
//HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0