Gräslök

HEJHOPP i blåbärsskogen. Idag fick vi dissikera hjärta på No:n, sjukt kul. Sen på musiken hade vi en kul lek, jag var väldigt seriös..eh. Efter skolan gick jag hem till emma för att hämta ett kvitto..jag råkade somna. Sen var jag hur som helst tvungen att åka in till stan för att leta reda på rätt storlek för en present jag fick. Det fann jag, och så mycket mer som vanligt när man inte har några pengar.
Nu är jag vrålhungrig å det ska strax käkas rökt makrill med potatis och gräddfilssås. Gräddfilssås med gräslök i nog bland det som assosierar svensk sommar mest för mig. Sjukt gott är det också, hela rätten.

Sen blir det segling i kvällssolen.
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0