Lyckonyckel

Tjatja, jag måste berätta om min lyckonyckel. Eller jag har flera och det är ju väldigt inviduellt men det här bör funka på de flesta; När du som minst känner för det: TRÄNA. Det funkar nio av tio gånger på mig iallafall. Man blir aslätt i hjärnan och livet känns allmänt enklare. Idag var jag så osugen efter både friidrottsdag ute i regnet på förmiddagen och sen segat hemma. Dessutom är det alltid tråkigare att sticka till friskus ensam. Men jag ångrar mig inte en sekund. Men det funkade så jävla bra. Så nu har jag vart en duktig flicka å gjort de ena å de andra. GREAT! :D Man hinner fett mycket om man vill.. Bla har jag snackat Kent med en sköning. Det gjorde mig ännu gladare.


Den här bilden är väl lite pinsam, men jag är glad. Och det är väl det jag försöker förmedla antar jag. Bilden är dock tagen i oktober så den är ju inte dagsfärsk. Men det är dom ju å amdra sidan sällan på den här bloggen.

Nu blir det bastubad och kanske nån sidas matte.
Puss och adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0