Ma petit grand mère

Idag har jag som sagt varit med min lilla mormor. Hon är inte särksilt liten. Men det låter göll. Vi gjorde lite allt möjligt å hde det allmänt trevligt. Bla höra om hennes USA-resa till mina kusiner (som btw komemr hit efter sommaren(!!!)). Jag fick också tre tröjor från Abercrombie and Fitch! Najs najs, kanske inte de snyggaste de har men jag blev mycket glad.  En grön, en orange och en blå. Mycket somrigt :D Å sen så doftar dom ju så gott, å påsen är ju het. Haha nog snackat

Jag fick också ett par svarta converse men de var för små. haha inte förvånad.. men det skulle vi fixa på nåt sätt så jag orkar inte bry mig.
Till middag käka vi grillat å det var yum yum! Grillade lammspätt, helt stört gott. Å det är också somrigt som fan med grilla. Ah just awsome. Sen skypa jag med Pulan å det var fett! Och som toppen över iet är studsmattan upp. Price th Lord! :D Ska nog hoppa lite innan jag går å lägger mig ! Najs :D

Vi hörs senare! Pussar å tussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0