När det passar som sämst

HEJ GLADA, jag är sådärglad. Idrottsdagen var helt okej trots sin kyla och blöthet. Men jag tänker mer på hur fantastiskt passande det hade varit en nästan ledig dag som denna med vackert väder. Man hade kunnat ligga och sola, bada, äta glass eller bara vara sådär glad istället för att va inne..Det är ju mysigt de också.

Efter idrottsdagen drog jag och HappyMil hit å käka pasta med pesto å såg på shrek. Det blev dock kortvarit eftersom hon skulle till sin sjukgymnast(tant)...hhih
Nu måste jag vara duktig å göra massa tråkiga saker här hemma. Det suger men............ingen vill ha min arga mamma på sig i onödan.


Regnpuss

Kommentarer
Postat av: amanda

Like yoor idea! borde träna oftare, eller jogga. man får ju upp humöret

2010-06-06 @ 01:06:47
Postat av: hanna

mm! det funkar verkligen :D

2010-06-06 @ 01:50:09
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0