Nowhere Boy + Beirut Café

HEJ Å HOPP! dagen har varit grym. sitter nu och lyssnar på en av mina presenter, Kents senaste album Röd. Soft alltså. började med firande på sängen av the pears, sen tennis; ensamlektion med klubbens bästa tränare utomhus i pangvädret!! så jävla roligt, dessutom ödslade han med beröm och massa roliga ljud. haha.
Sen hem, ut i solen i bikini tillsammans med matte. JAA. nä de va inte så kul men det var jag tvungen till, trots den stora dagen. Sen in till söder för att se på bio med mina pears; Nowhere Boy... otroligt bra film! Men sjukt sorglig,, det liksom kändes i hela kroppen efteråt. berättar mer om den sen!

Sen promenad genom stan och mot resturangen där vi skulle inta middag. Vi hade enats om den libanesiska krogen/resturangen Beirut café som är ett mycketmycket trevligt ställe på Öfre Östermalm, höh.

Där intog vi störda mängder med mat så kallad Meze (smårätter såsom tzatsiki, vårrullar,piroger m.m)
Sen åkte jag å mötte Olivia å Emilia. Vi promenerade mot bromma och slog oss senare ner med en filt, musik och glass. Nu sitter jag här, nöjd å glad. Det nästan bästa på hela dagen var samtalet från min storebror i Israel :D belv asglad när det stod "daniel israel" på displayen. BTW kommer han hem om 3 veckor. awsome

Och tack för alla fina samtal, sms och facebook inlägg. Det gör mig så himla glad! :D
Puss å godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0