An empty soldier is sitting on a chair in my kitchen


Jag vill ha nunuunununununununnnuuu.
det kommer jag säkert inte få men man kan ju hoppas. skälen har jag inte riktigt klart för mig men eftersom jag länge och väl tjatat om vanliga hål tills för ungefär två år sedan då jag gav upp mina försök... lockar mig inte så mycket längre.
Fan vad ointressant för er. Men min dag har vart bra med mycket skratt och mycket filmundervisning. Skönt de!
Och nu är det helg och imorgon ska jag vara med min emma hela långa dan! Det gillar vi!
Min mysmormor är här och vi har läst engelska i lite mindre än två timmar, kul faktiskt. Snart ska vi äta shabbesmiddag (shabbes=shabbat(vilodag, på svenska sabbat)) där fick ni en liten fin lektion i religion/tradition/historia också... wowow se va ni lär er av att läsa min blogg :D
får se vad jag gör sen ikväll.. har inte särskilt höga krav just nu
Vi hörs puddingar!
btw, vad tycker ni om piercing där uppe?
Pussen
//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0