Ge dom ett finger och värm min hand, i ett iskallt ikealand

Ljus i fönsret, earl grey, fötterna på elementet, carolina wallin pérez sjungandes kent och fredagskänsla i kroppen trots att jag hatar faktumet att det snart är dags för att våra julbetyg ska sättas som också betyder att jag har några få lektioner kvar att presetera på. Stressen krafsar mig på ryggen. Älskar dock att få skriva kentcitat på utsidan av skåpet gå ut i den glittrande vintervärlden skrattandes och låta bördorna lätta lite från axlarna för att samla energi i två dagar, kallat helg.
Men nåt jag kan säga är att min klass är så underbart bra, speciellt på fredagar och sverige har numera sibiriskt klimat. Gymnasiemässan stavas kaos och nu ska jag se på missade ph-avsnitt
De här två gör mig så himla glad, vi ser ganska galna ut men det stämmer rätt bra ihop med ögonblicket.
Mer inlägg ska det bli.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0