Just a minute

Idag ska jag följa med johanna till hennes polle en stund..mest för att fota tror jag. Men en liten ridtur ska jag banne mig ordna..visserligen var det ca 5 år sedan jag red sist men det ska nog gå bra ändå ska ni se! :D
Idag var jag mycket duktig och gick upp vid nio... hur fan ska jag klara sju i övermorgon? Känns lite för ambitiöst.
Nu ska jag röja ...i mitt rum!! WEY
På med spotify så kör vi!!!!!! Bort med haket
3 bilder från fotografiska, känns himla fult att fota någon annans foton, men eftersom det är tillåtet är det himla svårt att låta bli för dom är så snygga! Från utställningen om mode genom tiderna.
Jag återkommer med mera!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0