Press Hold

Har för en gångs skull klarat att vara effektiv utan att vara i sista minuten. Jävligt stolt faktiskt ..
massa franskaglosor inlärda, basubad och nästan tjugo sidor lästa i engelskaboken. Plus en timmes Ung & bortskämd. Innan det skola och tennis. Plus skrattande framför Johan Glans world tour of skåne (BÄSTA) och målat naglarna.
e jag inte duktig? jo tack.. nej slut på självgodheten.
Nu ska jag äta upp min enorma banan.seriöst största jag sett.
Rubriken bör ni lyssna på om ni gillar Johnossi. Grömmm
Sen sussa.
fina cheyen ju, som jag imorgon med hennes kille ska åka och se dansa julshow, really look forward,....wiho!
Pussarr till er, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0