You better watch out, you better not cry, you better not pout

Lyssnar på julmusik och mår fint. Särskilt för att var måndag.
Igår var jag på julmarknad och myste hemma hos amanda med ebba och anna efter det. Lite träning och bastu fick jag in också. Så skönt. Jag åt mig rund på allt som hör julen till: glögg, korv, julmust, lussebullar, pepparkakor, choklad m.m hihihih. mumma, särskilt glöggen. Gulligt också att alla satt upp stjärnor och stakar. Och en massa slingor utomhus. Big mysfaktor och fin inledning på julen. Känns lite kul att jag som inte ens är kristen verkligen fancy det hela.. haha
Fast kylan är värd att hata. Tyvärr.
Nu ska jag fortsätta måla naglarna till Mariah Careys röst.
Sen blir det matte, franska och bastu.
Ja. jag bor i min bastu såhär års.
PUSS
//Hanna

Kommentarer
Postat av: maja.

åh tack vad glad jag blir.

2010-11-29 @ 22:26:40
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0