Krokodiltår

Hej bebisar, just nu sitter jag med en godispåse, ljust röd näsa och småstela fingrar efter en kall promenad med charles och candie.. det var för kallt. inte ens skönt, åtminstone inte på slutet iallafall.
Jag funderar på att åka in till stan, för det måste jag.. men jag orkar inte riktigt. är ju ensam hemmaaa. och jag vill utforska min nya dator som är så fin.
Jag borde äta lunch och röja upp i mitt ru m som håller på att växa igen av väskordatorerböckerpappersmutsigaochrenaklädertennisracketskor m.m

Fast skönt ändå, kolla upp en tolva, sätta lurarna för ögonen, ta på sig skönaste duffeln och sätta sig på en vagn in till våran vackra stad,, så blir det nog.
Vi hörs!!
Puss/ HANNA

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh, mys! fick du hem nåt fint då? :) pussisar från mands

2010-10-16 @ 23:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0