Pfff

Hej just nu vet jag inte vad ska göra. Mina kompisar har liksom krånglat till min kväll. Men jag får väl inse faktum och göra det bästa utav situationen. Ska eventuellt träffa Andrew. Hon e näiz !

Eftermiddagen var trevlans inne i stan, fick en snabb överblick av sortimentet och jag kan säga er att både weekdays och zaras kläder lockar mucho! Har typ en hel lista i huvudet på vad jag vill ha.
Ekonomin skrivs dock inte på lika långa listor. utan räcker med ett ord. LÅG.

Nej nu ska jag höja volymen på Animal, njuta av att det är helg och le åt mitt egna liv.
Vi hörs finisar!
/HANNYPANNY


Kommentarer
Postat av: Lotta

åh tack snälla du

2010-10-03 @ 00:29:36
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0