Rå fisk

Hej gosingar.
just nu ligger jag i min säng under mitt varma täcke och njuter av att det är fredag natt.
ute är det vinter.
Kvällen har spenderats hos favoriten OA i hennes superfina våning. Han fyllde nämligen år för en vecka sedan.
Jag och Olivia har många fina planer, den närmsta och mest realistiska är en helg till Lund där vi ska gå på Håkan Hellström. Inget är spikat än dock. Sen så ska vi tågluffa och backpacka. kulkulkul, men det får vänta några år.
Ros-tröjan är nu köpt och jag älskar den. Den kan dock va lite kli-ig emellanåt. Fast det står jag helt klart ut med.
Snart är batteriet på datorn slut och det är dags för mig att stänga butiken för idag.........eh vart ifrån fick jag det uttrycket?
Bilder härifrån, sjukt bra sida. ger mycket insperation och fotolust! tipsad av fotonissen
Morgondagen är totally oplanerad. mycket skönt..........
Vi hörs hörrni!
PUSS
//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0