We walked along the Seine

..no we didn't. Men iallfall. Hallå hallå.
idag hade vi vår sista vandringsdag som i sedvanlig ordning går av stapeln såhär års. det var faktiskt kul, brukar annars tycka att det bara är jobbigt och eländigt fast inte i år. vi gick 1,3 mil längs sörmlandsleden som ligger långt åt helvete för den som blir intresserad av att läsa en faktatext om min vandringsdag.. Nu är jag iallafall lite halvdöd och nyduschad. en skön värk i fötterna och en käsla i kroppen som insett att det är fredag vilket är underbart. Så nu ska jag fylla på magen, lägga upp benen framför mtv eller sexan å bara tänka: Fyfan vad jag är bra ibland!

(bilden hör inte hit, men den i fieen)
Vi hörs!
//Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0