What to do

Hörrni, jag har en karamell jag suger på. Det handlar om:
Jag har köpt en knytblus på zara som är mycket söt för 300 kr. Ingen makalös summa men ändå en skildnad om jag lämnar tillbaka den. Nackdelen här: tvekar på användningstillfällen+hur jag passar i den.
samtidigt har jag velat ha en sådan ett tag...

Samtidigt har jag funnit en ren dröm(av annorlunda karaktär) på American Apparel för ca 870 kr.
Enligt mina uträkningar kan jag köpa den på AA denna månad om jag lämnar tilbaka knytblusen.
Style RSATD300
(beskriver ganska dåligt hur den ser ut)
En tröja, täckt med roser. Extremt skön. Funkar till vardag och fintillfällen. Men ganska dyr.
What to do?
HJÄLP MIG TACK

Kommentarer
Postat av: Emma

AA

2010-10-08 @ 17:11:24
URL: http://emmawedeman.devote.se
Postat av: Emma

sv: men inte från din sida! från min sida!!

2010-10-08 @ 19:47:37
URL: http://emmawedeman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0