En fransman


skulle inte banga på att gå på den där strandpromenaden nu, va påväg ner till resturangen vid stranden veta att man har en hel vecka framför sig med en av sina absoluta bästa vänner i underbara Nice. Gud. Jag saknar verkligen sommaren redan. Men det finns annat som jag ser fram emot!
T.e.x. kommer fransmännen hit i december som ska bo hos oss som ska till frankrike i vår. då ska vi bo hos dom. jag har en pojke som heter Tugdual. Han är ganska så söt. det gör mig glad att tänka att han fransk pojke ska sova  i mitt hus. Haha.

 Annars just nu:
Nymålade blå naglar med nytt nagellack. Det är najs!
Mår halvdåligt, ont i huvudet. Inte lika najs.
Lyssnar på Andresa Grega - Rädslan
Vill ha massa pengar och en pojkvän
Längtar till december.
Och tycker att de soliga dagarna såhär års är otroligt fina!

Vi hör hörrni!
Pussar
//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0