Half of the time we're gone but we don't know where and we don't know where

Sorry för bad update. tror visserligen inte att jag haft så mycket att säga. Veckorna handlar mest om ångest, panik, känsla hit och känsla dit, funderande, skratt, besvikelse över väder, bus med världens bästa klass mot läraren på första april, en massa facebook och djupt prat. Men nja, jag är vad man kallar tonåring inte konstigare än så. Och visst har jag tur, jo det har jag. Här är lite trevligheter från mitt liv i det senaste
hittar äntligen favvotidningen i affärn, extranummer 100 sidor. perfa
datahäng i sängen med nya nattlinnet
lyckas ta mig an ett tränigspass och kommer hem och fortsätter sunda kvällen med apelsin
kommer hem efter halvtaskig dag i skolan och ser den här fina teckningen på hallbordet och genast kändes allt lite bättre
hitta bortglömda bilder från sommaren
lyssna på skivor som känns.
Nu ska jag krypa ner i sängen med sofie fahrmans underhållande skrift och sedan falla i djup sömn.
Morgondagen ska ägnas åt historia och släktmiddag hos mina farföräldrar <3
Hoppas ni får en fin söndag!!!
PUZZ
//HANNA

Kommentarer
Postat av: Paula

Åh vilket bra inlägg! Vet inte men jag bara gillar det ;) puss på Hanna!! <3

2011-04-03 @ 23:00:33
URL: http://bergss.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0