14E

Hemma efter ett drygt dygn i fiskeboda i sörmland. Ettorna, en del tvåor. Vrg JPL. Vad-jag-gillar. Avslappnaste klassen, bästa mentorsgruppen, mest esteter. Spontana, mysiga och sociala. Vi har gjort lite saker som gruppduschat (obs med badkläder), delat med oss av allt, lekt, skrattat, sjungit och ätit korv. Badat och paddlat lite kanot på spegelblank sjö i varm sensommarsol. Töntat oss framför kamera och kört dansstopp. Jajajaja. Äntligen kan jag säga: Jag trivs verkligen jättebra.(äntligen är nog fel att säga då det gått knappt två veckor men vem vill inte ha det bra,( så ja.))
Min tidsuppfattning är rätt fucked up och det känns som fredag. Men nepphepp. I vilket fall så är
jag dödstrött och tänker göra chokladpudding och lägga mig i soffan nu under bästa serie-tiden.
-
Lite bildfyllda inlägg kommer, ja det gör dom. Snart.
Pusshej leverpastej
//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0