On the radio - Regina Spektor, halvavsvalnat stockholmste, jag i morgonrock med någon oklar känsla som både har förväntan, undran och tvivel i sig. Men givetvis pepp också. Idag får jag träffa min klass och mentor för första gången. Fotas ska vi också göras, tydligen bara enfoto, jag blir sjukt depp om vi inte får någon skolkatalog(någon som känner att den har koll på hur vrg gör med skolkatalog??).
.
Ikväll äts det kräftor till middag och sommaren är faktiskt fortfarande utanför fönstret trots att skolan börjat.
Nu ska jag hitta något vettigt att ha på mig. Hoppas ni får en fin fredag!
lite rum bara tagen nåra dar sen
Puss på er babes
Love/H

Kommentarer
Postat av: mucho

sv; ;) naiz!

jaha! får inte ni träffa dem direkt ? vad gjorde ni isåfall första dagen? haha! Men å, ett lite läskigt/nervöst ögonblick kvar alltså! Men alltid bra att första intrycket är bra :) ja vem vet! bambambaam

2011-08-19 @ 12:19:15
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0