Gymnasist javisst

Bockar av första dagen på gymnasiet med huvudvärk och en trötthet som heter duga, inte konstigt så slarvigt som jag sovit senaste tiden. Trots en påfallande kort dag som pågick från halv elva till två kan jag redan känna att det är en grym skola jag hamnat på, vilket känns tryggt. Maten är grym, villket jag också sa till personalen som sken upp och binkade ögonen sådär charmigt. Mys på hög nivå. Imorgon börjar jag elva så sommarlovet håller halvt på till måndag skulle jag säga.
Sova är egentligen det jag borde men något jag är i desperat behov av är träning och det funkar ju sådär med huvudvärk så jag tror att jag istället går och äter upp vad som är kvar av kakan jag och alice bakade igår (läs jag) hihi.
Hej så länge.
Puss/H

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fan va kul att du trivs! Fast jag fortfrande hejar på södra! Du får komma och hälsa på. En fika och jag kanske övertalar dig ;)

2011-08-18 @ 23:06:35
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/
Postat av: mucho

ölen som gör mig så skolkär, pratar jag om min skola efter en öl vill jag inte ge mig förän personen i princip funderat på att iaf kanske byta skola!

2011-08-19 @ 00:21:44
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0