Lite liv sådär

Igår var en väldigt skön dag där jag vaknade sent, fixade lite i garderoben
och åt
som brunch. Gick på promenad med emilia och niklas som landade i hennes kök där vi åt glass med varma hallon och snackade om allt det man gör när man inte setts på ett sommarlov, visserligen har jag träffat emilia två gånger eller så men niklas hade jag inte sett sen dagen vi tog farväl av vårt högstadium.
Kom hem åt god fisksoppa och sedan kom
och vi tömde en kanna grönt och en rooibos samtidigt som vi pratade på som bara vi kan. Efter några timmar var det hejdå
och sen har jag inget intressant att berätta om denna måndag.
Idag blev jag väckt tjugo i åtta pga städning. Så jävla skönt att gå upp tidigt, helt ärligt. MMMM underskattat.
Lämnade mitt rum i kaostillstånd vid ett-tiden för att träffa denna böna
för att åka in till stan då vi stötte på anna som vi hängde med ett tag innan hon sa hejdå och mötte upp en vän.
En
och en
(den är typ lila)rikare åkte vi till fridhemsplan för att jag skulle lämna in min
men stället där jag tänkte lämna in den hänvisade till ett annat ställe. Kartan på dörren förvirrade oss så vi traskade glatt över
och in en bit på andra sidan tills vi fick klart för oss att det låg precis därifrån vi hade gått. Så då gick vi fortfaraned lika glada tillbaka och in på rätt ställe för att få en lapp som jag om tio dagar ska ta med mig då jag hämtar ut bilderna (fett spännande). Hungriga gick vi ner till tunnelbanan och väntade på ett tåg
som ledde till en tolva som ledde oss hem till bromma som ledde oss till
där vi lagade
som vi avnjöt på
tillsammans med godaste
som
farmor gjort.
Någon timme efter utspilld saft och annat mys var det dags att gå ut i det
trapphuset och traska hemmåt.
sa hejdå till emma som skulle träffa en tidigare klasskamrat och jag kom hem och åt
med min fina familj. Sen har jag styrt upp kaoset i rummet och gjort lite annat tissel och tassel. Nu ska jag verkligen sova för imorgon är min sista sommarlovsdag. Den ska bl.a. tillbringas med alice. Finfint.
Tycker ni om sånna här detaljerade inlägg eller blir det bara tröttsamt? Vet inte vad jag tycker själv men kände att bloggen måste få lite cirkulation så det passade rätt bra. Och sist vill jag säga: fyfan vad skönt det är att vara hemma i Bromma - Stockholm <3.
HANNA

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kör på med såna här detaljerade - det är askul att läsa!

2011-08-17 @ 11:23:06
URL: http://worldspin.blogg.se/
Postat av: mucho

ha! kungsholms foto och japanphoto snackar du om om jag inte misstar mig???? gjorde exakt samma resa tidigare i somras. efter år som stamkund hos kungsholmsfoto!



sv; time flies, indeed! jo, trean kommer bli sjukt kuL! ja.. det är läskigt, roligt, och allt på samma gång. det bästa man kan göra är att bara go with the flow tror jag! det roliga tar inte slut här icke!



hehe ja :DD hemskt fantastiskt kul!

2011-08-17 @ 23:00:54
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/
Postat av: Andrea

Hanna! Gud vad härliga bilderrrrrr! och all mat ser så extremt god ut att jag blir alldeles hungrig............

2011-09-03 @ 11:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0