Och jag förstår de som förstör sig vid stereon

Levi's och papegojhalsband som är min moders gamla(har dock lite svårt att se henne framför mig bära det), ja lite så såg jag ut idag. Njuter något så fruktansvärt av ljudet som regnet ger ifrån sig. Dödsskönt. Kan sitta och lyssna hela natten.
.
Men nu ska jag gå och lägga mig för imorgon åker vi tidigt ut till skärgården till mina kusiners land och är där hela dagen lång. Ska bli najs att andas lite skog och saltvatten över en dag sådär. Kameran kanske får hänka om den har tur.
Ha en finfin helg nu ni.
Puss på er
/H

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag sitter också och lyssnar på regnet nu, tjoho det låter så fint!

Hahahaha, jag vet, dom är sjukt lika :D Pössii Hanjo

2011-08-20 @ 17:14:01
URL: http://worldspin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0