─◄☼♪♠◘○•☻♥☺♦◘☺☻♦☻♥♦♣♠•◘○

Fick sluta en timma tidigare, gick på medelpass(ja jag vet jag är ju så duktig) skulle hämta ut film som inte var klar(ska dit på fredag igen, jippiyey) där var det förövrigt en jätteglad och trevlig expidit. Vad glada människor är bra <33
Tog mig efter det hem till farmor och farfar där det bjöds på lite hejdåmiddag för min kusin erik och hans tjej sara som ska ner och plugga en kurs i götlaborg. Mysisar.  Min bror fick även firas lite även om han anser att 21 är en mycket onödig födelsedag. Åh vad jag gillar mina farföräldrar, kan dock inte låta bli att tänka på framtiden gällande dom. Men ja, den dagen den sorgen som man brukar säga. 
goatti goatti med honung och grekisk yoghurt. Nu säger klockan sova och eftersom jag de senaste dagarna efter lunch där runt två hamnar i dvala oavsett situation borde jag verkligen lägga mig.
Peace
/H

Kommentarer
Postat av: Johanna

Muuums alltså Hanjo, det där får du bjuda mig på :)

2011-08-25 @ 22:15:42
URL: http://worldspin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0