Lovlovlovlovlovlovlovlovlov

I torsdags slutade jag redan vid ett med en lättnadskänsla som hette duga. Efter lite häng kvar i skolan begav jag och moa oss in till stan. Efter inköp av gosigaste tröjan, lite provning av skor, konstaterande om parfym, lite titt på NK, en promenad å sånt bra satte vi oss och drack supermegagod juice på Tullys. Mötte sedan upp finaste Sara för att åka hem till mig. Vi hade nämligen bestämt oss för att ha bastutsovaövergos så efter god lång middag hoppade vi in i bastun stekte oss röda. Somnade till love actually med varsitt leende på läpparna vetandes att imorgon blir det lov. Vaknade såg på julkalendern, sov lite till gick upp, åt mumsig frukost
gjorde oss i ordning (jag hade dagen till ära min nya tröja och har sedan i princip bott i den),
(fin bild)åkte till skolan och hade en lektion. Efter lite bra häng med de bästa, gratis wienerbröd och fika med klassen var det dags för julavslutning i kyrkan. Det var fint. Kvart i sex mötte jag upp mormor och bror för att äta sushi men framförallt för att vi skulle se
som var bland det roligaste jag sett. Med Morgan Alling i huvudrollen som fick publiken att vrida sig i stolen av skratt. Åh se den om ni får chansen, två och en halv timmes (plus lite till eftersom den blev fördröjd av all improvisation)(som bara gör det ännu roligare)) lycka. När skådespelarnas riktiga jag, alltså Morgan Alling och inte Truffaldino som mannen han spelar heter börjar skratta blir man helt varm i magen. Okej nog Hanna.
Denna dag avslutades med köttbullar och Skärgårdsdoktorn i sängen.
Lördag inleds med en frukost beståendes av
och
lite städning och listskrivande senare trippar jag hem till
där jag möts av det finaste paret och dricker glögg, äter lussebullar, provar kläder länge, får lite paniknervösförväntningardamp, skrattar, målar naglarna vinrödsglittriga, gosar med hennes familj och massa annat fint. Måste visa er Emmas rum också som är gosigare än någonsin
På kvällen följde jag med Henrik till en våning på söder där en tjej jag aldrig träffat. Där blandadesfnittradesnurradeskrattadespilldevingladevarovanmolnen le okontrollerat stort åt den man som får en att skratta mest i världen. Mirakulöst hitta till tunnelbanan och sedan landa i sängen, fnittrandes. åh.
Söndagen togs inga bilder men jag gjorde inte mycket mer än att mysa hemma hela dagen. Minns inte riktigt faktiskt. På kvällen åt jag middag på Rice med de tre bästa och hade massa bra snack. Dessa fyra dagar var förövrigt fyllda med bra snack. Känns knappt som att något toppar bra snack där viktiga och oviktiga saker slingrar sig in i varandra.
På måndagen möttes jag av denna syn
när jag drog upp min rullgardin och blev gladgladglad. Dagen spenderades i stan med först mamma och sen gosehunden. Vi tittade i massa roliga böcker på Urban Outfitters och en massa annat som fick magmusklerna att jobba lite. Blev en vinterjacka och almarnacka rikare och älskar dom båda två, eh
hejhej, den har fuskpäls i luvan är stor och svart och jättegos. Min almarnacka 2012 får vara i bästa färgen:
och jag har en liten förkärlek till almarnackor och anteckningsböcker så jag vill bara fylla den med massa kul. Sen pratade jag med Adam som idag åkte till Nya Zeeland för att stanna där ett år. Kommer sakna honom men det ska bli så jäkla kul att följa honom på hans blogg. Åh.
Idag, tisdag har jag sovit till halv ett utan att drabbas av dåligt samvete, snarare lycka, gå upp äta godgod fisksoppa. Fixa lite. Åka och möta upp finaste Matilda som jag inte träffat på evigheter och äta goda mackor, prata, låta timmarna gå på Café Avenyn och ahh vad den tjejen är najs. Bestämma att det inte får gå så lång tid till nästa gång, säga hejdå, åka och fira första dagen Chanukka hos min mormor och sedan komma hem för att skratta högt och äkta till världens bästa kombo: Filip och Fredrik.
Ja det var mina senaste dagar det.
Mitt liv flyter på som på en räkmacka och jag tror det här lovet kommer bli himla najs. Åtminstone är det det hittills. Vi hörs snart babes. Pusspusspuss
//HANNA

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gillar dina inlägg om dina dagar Hanjo, keep up the good work!

2011-12-21 @ 08:43:46
URL: http://worldspin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0