Kewl

I lördags var jag med min familj hela dagen, det var trevligt. Ungefär såhär såg det ut.
vaknar, drar upp rullgardinen och möts utav denna vackra syn.
åker in mot stan med fint humör.
möts av ett soligt stockholm och går mot östasiatiska muséet.
väl inne efter ett tags köande gick vi runt och tittade på den välkända terracottarmén. utan att ljuga faschinerade den inte mig direkt men det känns coolt att sett en liten del av den.
när vi kom ut var kön ännu längre. och solen sken fortfarande lika fint.
för oss var det dags för lunch.
det blev på Modernas resturang. jag åt varm chèvre med rödbetor m.m så himla gott.
jag såg förövrigt Babben Larsson där också (woopwoop) haha hon är cool
när vi ätit upp och druckit kaffe åkte min bror hem och jag och mina föräldrar tog en kort promenad till operan.
där inne är så sjukt fint! speciellt taket. Vi såg en opera skriven av Amadeus Wolfgang Mozart. Così fan tutte. Så kul stavning... hihiih. Italienska betyder Alla gör det. Typ. Var väl helt okej. Tycker balett är roligare egentligen.
Sen blev det inga mer bilder för den dagen. oj vad serös bloggare man känner sig efter sånna här inlägg. HEJHOPP.

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha opera är fett. glömde svara kom jag på.. fast nu kom jag inte ihåg vad du skrev, så inser att denna kommentar förmodligen är totalt onödig. men!

2011-02-16 @ 14:54:29
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/
Postat av: Sofie

Alltid lika coolt med historia!

2011-02-17 @ 13:59:32
URL: http://scienceandletters.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0