Life

Igår kväll när jag kom hem var jag så trött att jag inte ens satte på datorn utan däcka rakt i sängen. Det är extremt ovanligt ska ni veta. Kvällen var mycket fin på alla sätt och vis och jag hade faktiskt med mig kameran så bilder ska ni allt få se! Fast senare...
Det här känns som en riktigt bra söndag, solen skiner, jag ska träna och plugga med olivia h. Ikväll är det solsidan och mitt humör är riktigt gott!
bilden e rätt oskarp och tillhör en annan emma. Den emman är förövrigt mycket trevlig!
Nu blir det efterlängtad dusch och söndagsfrukost. MÖMS
HANNA

Kommentarer
Postat av: sara

likeee

2011-02-06 @ 21:55:27
URL: http://moncabinet.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv; ja, helt underbart!

nejnej inte alls egentligen, man blir lite vilseleden av att det är en "kyrkkör" men immanuelskyrkan är en frikyrka och det är väldigt fritt eller vad man ska säga. Jag konfades där och kören består till största delen av andra konfirmander från åldrarna 15-19 och stor blandning av deras vänner.

Sjunger vi på gudstjänst så blir det kanske en liten "finare" sång men annars får vi välja helt själva.

Vi brukar ha olika teman, för något år sedan körde vi musikaltema och hade en stor musikalkonsert och dansade och det var skitkul, nu sjungen vi mycket mumford and sons så som ; awake my soul och sigh no more.

Sen har vi mycket håkan fantaster så det har vi också gjort.

Kyrkan tycker dock att det är så roligt att vi håller på å sjunger, så de frågar ibland om vi vill vara med på gudstjänsterna, och ja då som sagt blir det ibland någon psalm eller annan kyrkerligare låt ;)

det är en ganska flippad men på samma gång seriös kör, hah!

2011-02-06 @ 22:02:13
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv; ja, helt underbart!

nejnej inte alls egentligen, man blir lite vilseleden av att det är en "kyrkkör" men immanuelskyrkan är en frikyrka och det är väldigt fritt eller vad man ska säga. Jag konfades där och kören består till största delen av andra konfirmander från åldrarna 15-19 och stor blandning av deras vänner.

Sjunger vi på gudstjänst så blir det kanske en liten "finare" sång men annars får vi välja helt själva.

Vi brukar ha olika teman, för något år sedan körde vi musikaltema och hade en stor musikalkonsert och dansade och det var skitkul, nu sjungen vi mycket mumford and sons så som ; awake my soul och sigh no more.

Sen har vi mycket håkan fantaster så det har vi också gjort.

Kyrkan tycker dock att det är så roligt att vi håller på å sjunger, så de frågar ibland om vi vill vara med på gudstjänsterna, och ja då som sagt blir det ibland någon psalm eller annan kyrkerligare låt ;)

det är en ganska flippad men på samma gång seriös kör, hah!

2011-02-06 @ 22:03:16
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0