Mitt Smultronställe

.. nuförtiden ligger i min källare. Brukar beskrivas med orden Bastu och Dusch. Där kan jag bo och spendera varje kväll. Det är mys. Och kemi är något min gärna inte är byggd för, men vad gör det? (förutom att det minskar chanserna för gymnasieintagningen) Min hjärna är så fin ändå. Fast jag brukar kritisera den rätt ofta.
Men pluggakuten är lite av ett himmelrike i dessa dagar. Ack ja.
(pillar mig inte i näsan) På bilden ser ni förövrigt mitt smultronställe i emmas lägenhet. Fönstret med stor F
SHiT manhattan- Dags å sova. Morgondagen kan gå åt skogen och bli super. JAg hoppas givetvis på det sistnämnda. Wish me luck. PUss
HANNYY

Kommentarer
Postat av: /JT/

SV: Tack Hanna, man kanske borde testa i svartvitt? :D

2011-02-04 @ 14:14:19
URL: http://worldspin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0